tisdag 27 januari 2009

Pyjams!


Hahaha, tänka vad lite kan roa jag sitter nu här i en jätte pyjamas som jag hittade långt in i garderoben, jag har nämligen haft tvättkväll så jag har inga mysbyxor torra för att sätta på mig efter duschen. När min ena son Nicklas va 9år och jag fyllde år så fick jag denna gigantiska pyjamas som jag nu än idag inte har vuxit i ;).Jag lovar att jag kan göra ett påslakan av den, men jag hade inte mage att lämna tillbaka den eller byta, den är i st 46/48. Galet stor i flanell så fin med älgar på och små svampar, varje år jag sorterar kläder så låter jag pyjamasen ligga kvar för man vet ju aldrig...Och nu sitter jag här med en jätte flanell pyjamas på mig och det är nog tur att ingen ser mig ha ha.Men jag älskar den trots allt och jag kommer nog inte att kasta den eller sy ett flanell påslakan för tänk att vara 9 år och gå in i en dam affär och se denna pyjamas och tänka wow den här skulle mamma gilla ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails