lördag 24 januari 2009

skogen!



Har nu i dag varit ut en sväng i skogen med frans vi tog en lång promenad trots ruskväder antingen blåste det el så små hagla det el så regna det lite, men med stor stövlarna på och mössa ner dragen över öronen så var det ganska skönt, Frans och jag hade en vän med oss så innan vi gick ut i skogen så satt vi i bilen och tog en fika jag älskar picnic men idag fick vi ta den i bilen före promenaden jag kommer inte riktigt ihåg vad vi pratade om men vi kom in på en kvinna vi mött när vi handlade fika och han skulle berätta lite om henne iallafall Då säger han så här -Jo, du fårstår hon har tre döttrar och jag tror faktiskt att dom är systrar??!!. Okey sa jag och tittade frågande på honom, han rörde inte en min så jag kunde inte hålla mig utan frågade, menar du att dom är syskon hennes tre döttrar? ja, svara han...Jag bröt faktiskt ihop i gap skratt ,storyn slutade där för han ville inte berätta något mer om henne.Men jag kan säga att han gjorde min dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails