måndag 26 januari 2009

Valparna!



Efter att i natt ha pratat i telefon i 2 1/2 timme fram till 3 ca, försökte jag lägga mig igen och sova men tittade på kl sista gången vid 5 tiden idag är ögonen med tillhörande lock nere vid knävecken gäsp men jag har bestämt mig att orka hålla mig vaken till sex and the city nog för att jag har sett det så många gånger i repris så kan det kanske vara någon replik jag har missat


När barnen va små så kunde dom titta på cartonsfilm och då gärna samma, hur många gånger som helst och för dom blev det bättre och bättre framför allt att kunna alla repliker blev en sport då även engelska versionen trots att dom inte förstod ett ord av vad som sas så kunde dom engelskan utan uttals fel imponerande, men det va inte det jag nu menade utan hur kommer det sig att jag kollar om och om igen, vad är problemet hos mig vad är det jag tros ha missat?.Jag kan bli beroende av vad som helst tror jag iallafall dom säger att nikotin är otroligt beroende framkallande det vet vi ju, men jag är just nu beroende även av äpplen (kan inte sova om jag inte får knapra i mig ett innan säng dags)för ett par år sedan va det apelsiner till natten ha ha.


Så efter att jag pratat med mamma om att hon nu hade sålt alla valpar (2) ;) och va så gråtig i telefonen och undrade hur hon skulle klara sig utan sin uppgift som extra mamma åt dom små som hon hade haft i sin ägo tillsammans med Tax mamman Alice i fortsättningen, ja nu kunde vi inte lösa hennes problem av saknaden hon kände i nattens sken men jag hoppas att hon mådde lite bättre efter vårt samtal.


När jag hade lagt på luren fick jag ett problem, jag hade ätit upp äpplet för flera timmar sedan


Och kände en krypande oro hur skulle jag göra? skulle jag gå och lägga mig orolig el skulle jag skala ett nytt äpple ? vankade lite fram och tillbaka mellan kök och hall funderade ganska länge faktiskt, tillslut kom jag fram till att jag äter en apelsin istället, så jag ställde mig och skalade en apelsin mitt i natten, så när jag väl hade skalat den gick jag för att tvätta händerna sedan efter jag ätit fick jag gå på toan och borsta tänderna igen ujuj ni ser hur jag har det, mycket att göra innan jag kunde komma till ro och krypa ner i sängen, kände mig lite spontan iallafall att jag valde apelsin istället för ett äpple till..




Nu va det egentligen valparna jag skulle berätta om, men ni får en bild här på en av valparna så berättar jag mer en annan gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails