torsdag 29 januari 2009

Sitter tjock!


Sitter just nu och rensar ur min lite trötta dator, mycket bilder och annat smått och gott sväljer han i sig var vecka , men nu är den mätt ha ha igen, skulle klart behöva en ny hårddisk ev en extern men vill helst köpa en ny lap så jag kan blogga även när jag inte sitter här vid kontors bordet rätt upp och ner , jag har en hårddisk i förrådet men en stor låda till ,nä tack inte det. Så jag kommer att återkomma lite senare när jag har fixat klart detta förresten jag har ordnat tiden på klockan under inläggen, så nu går den rätt m.a.o jag brukar inte ha ätit frukost vid 01:03. Inte ligger Sverige i vita havskusten heller .

Hittade denna höstbild, gillar hösten gör jag efter en lång skön sommar så kommer hösten och bara sveper iväg ens känslor i sin otroliga färgprakt och höga friska luft, svår slaget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails