fredag 23 januari 2009

På promenad med Petra


I dag va min vän Petra och jag med våra hundar ut på den dagliga promenaden, det va så skönt ute trots det gråa vädret,Efter promenaden tog vi bilen, skulle köra henne till jobbet. Hon behövde även inhandla lite på statoil men det skulle gå fort Petra skulle nämligen börja jobba strax, Då nämnde jag för henne att jag höll på att hungra ihjäl kvick i orden som hon är så sa hon följ med in då, så bjuder jag på lunch hahaha kl 14,30.Lunch på statoil aah meen vad blir det för något? men jag hade så lågt blodsocker så kroppen hade börjat små skaka. Ur bilen i ett huj meddelade hundarna att vi ska bara handla lite ;).

Ja som ni ser på bilden så blev inte lunchen så nyttig...men det är ju fredag.
Hon ser lite bekymrad ut på bilden hahaha inte konstigt först ska man motionera sen äta korv på statoil, så för min del blir det soppa ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails