söndag 25 januari 2009

Sex på en söndag!


Ja, då sitter man ensam i sitt kök och dricker sitt morgonkaffe men för andra är det förmiddag, Sitter och tittar och funderar på att jag har så lite blommor i mina fönster särkilt nu när det är så dåligt väder så kanske man borde fixa lite mer vackra växter, men växter är bara vackra om dom blir om pysslade och får näring och jag är nog inte så bra på det vill inte ta på mig mer än jag klarar av att ta hand om i nästa tanke kommer jag in på förhållanden det är ju lika med det kanske är det därför jag inte har ett förhållande? jag kanske inte kan vårda och pyssla om det heller?..Aaah meen, sluta nu och tänk sådana här låga tankar så i nästa ögonblick efter jag har fyllt på mitt kaffe i muggen kommer jag på att jag har haft sex drömmar i natt och de va inte igår det :).Nu va det dock inte så avancerat men skönt att hjärnan inte helt är bortkopplad från detta ämne ha ha.Tittar åter ut genom fönstret men blomman jag fick av min mamma står lite iväg en och nämen wow den ser ut som en "snopp" den lilla blomman som sticker upp ur bladet, små ler lite för mig själv och tänker jag har en "tjej" blomma på kontoret...

Ja, så fungerar hjärnan på en söndag över en kopp svart kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails