onsdag 19 augusti 2009

Tisdags Regn! Med Sommaren med Göran...


Vilket väder vi hade igår, Frans låg under mitt skrivbord under åskans framfart, han va inte i behov av promenad igår, men vid 16 tiden mötte vi upp Nille vid buss stationen och sedan shoppade vi runt lite och tog en bakadpotatis på vårat favvo fik, sedan släppte jag av honom vid Socitetsparken och han tog Frans och rastade honom för sedan gå hem mellan skurarna.Själv åkte jag och hämtade upp Natalie hon skulle bjuda mig på bio. Men just när vi skulle åka ner på stan så bara vräkte regnet åter igen ner..

Vi fick parkera dock en bit ifrån så det va till att spänna upp paraplyerna, smart tjej hade storstövlarna på sig efter som hon tidigare hade varit ut och blivit så gott som dränkt av ovädret

Själv hade jag mina små tyg skor burrrrr och blött haha.

Sprang in på bion där blev det som brukligt popcorn dricka och godis, slog oss ner förväntans fulla mumsandes aaaa så börja filmen "Sommaren med Göran" den kritikerrosade filmen..

Men jag kan säga att den va bara som en lång sketch med en skopa romantik under midsommarafton (kort sommar) passar jätte bra som bakis film på soffan med chips och godis, visst skrattade vi åt många små fyndigheter men Dan Ekborg gjorde nog den roligaste scenen när han "diggade loss"...

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails