fredag 28 augusti 2009

Dax för glasögon kanske!


När jag och Natalie hoppade ur bilen vi Ok macken för att handla innan vår färd till Täby.

Så flaxade en människa med armar och ben nästan i mitt ansikte haha ok 5 meter ifrån var det. Hallå ser du inget hallå hallå haha hör jag personen säga...Då först ser jag, men Hej det är ju Tilda som har kommit hem från att ha bott i Oslo en tid, men gud förlåt kläckte jag ur mig lite ursäktande f..n jag såg inte att det va du hmm sorry, Men hur är det hör jag mig själv säga...

Ser du ingen ting svara hon med ett gap skratt.

-Nej, haha tydligen inte.

-Jag har legat bakom er och försökt få kontakt genom hela stan ?!?!

Oj, tänkte jag..Hmm tur att vi stannade här på macken då, fniss fniss,strax söder om vår lilla stad.

Vi tre gick iallafall in på Ok och vips så blev det åter igen en picnic, denna gång mitt på bensin macken...

Frans blev alldeles lyrisk när han fick kramas med sina två kompisar, och busa runt lite.

2 kommentarer:

  1. haha ja det va roligt, blindstyrar

    SvaraRadera
  2. frans är blind han med om man kollar nära, synen börjar nog bli lite dålig... killen då hehe men han är ju såååå söt så fin så vacker så bara aa perfekt hahaha!!!;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails