måndag 31 augusti 2009

Acupressur matta!


Natalie ringde mig på eftermiddagen och berättade att hon hade en födelsedagspresent åt mig fast det är drygt 1 vecka för tidigt, men hon kunde inte vänta tills dess hon ville komma förbi redan idag och lämna den grön vita som skulle passa hemma hos mig?!?!.

Klart man blev nyfiken jag som har satt lite färg på mitt hem började direkt fantisera om vad det kunde va för bra ha grej??

Kan det va gröna dricks glas? eller en skål , men hoppas att det inte är en grön och vit matta aaaa det skulle inte bli så bra, som tur va så behövde jag inte vänta så länge...

Hon dök upp inom några minuter med ett brett leende på läpparna...

Här gumman ska du få av mig i för tidig födelsedags present.. ah meeeen vad glad jag blev...

Hon har tröttnat på min nack och ryggvärk så nu har hon gett mig denna matta att ligga och gosa mig på, Så nu håller jag tummen att jag ska bli som ny igen.

1 kommentar:

  1. hahaha underbart skrivet! det är nog inte bara jag som är trött på det;) nee men det behövs verkligen, du kommer bli som en ny människa vännen <3 såå himla glad att se dig så glad för en spickmatta :) puss och kram vännen min du är så go

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails