lördag 22 augusti 2009

Små äventyr!

Bad om nya äventyr och det blev några äventyr sedan i torsdags har jag lyckats med att tappa ljuddämpare på lilla "Scorty", besökt vår bildskrot utan någon lycka haha men hittade en ny dämpare på Mekonomen, efter mycket om och men sitter den nu på plats. Den historien är värd sitt eget inlägg, både lång och rolig, så jag kommer nog att berätta den en mörk höst kväll..

I går åkte Jerry och jag till Råda och hälsade på mamma där och hämta min födelsdagspresent några veckor för tidigt men kul med paket..

Åkte sedan åter till Norrtälje och hälsade på familjen Jocke, Jenny och lilla Hugo.
Vi handlade hem Thai mat som vi åt hemma hos dom, sedan hem till soffan både mätta nöjda och trötta...

Idag har jag ordnat med en "fet" middag åt Jerry och mig Fläsk med löksås uj vad det är gått med knaperstekt fläsk och färsk kokt potatis..

Jag tror han åker hem till sin Sabina i morgon för hon saknar både sin man och lilla Tindra som är här nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails