måndag 31 augusti 2009

Helgen som försvann!


Jag har missat hela denna helg.....

Legat sjuk som en enda stor hög.

Denna lördag skulle Marika och jag ha åkt på en Blues/ Rock konsert och Söndags

Flyttade Nille och Frida in i sin nya lägenhet i Stockholm och här har jag suttit ömsom legat, inte ens kaffet har lockat..(Då är det illa)

Nu ska jag försöka plocka ihop mina kroppsdelar och ta mig ut med min stackars lilla hund, som inte har haft den roligaste helgen heller, som tur är har Frida och Nille varit här och kunnat pyssla om oss lite.

1 kommentar:

  1. ushh stackare hoppas du mår bättre nu iallafall.. synd att du missa konserten vet ju hur mycket du gillar blues och rock :( men det kommer flera tåg;) och att Frans mår bra också puss på er sänder er lite kärlek <3<3<3 ---<<<--@

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails