lördag 15 augusti 2009

Lördag till trots!


Har läst idag om att kvinnor gråter i 16 månader av sitt liv alltså från 0-78,5 års ålder...
Det gäller allt ifrån hunger vid 0 år till trötthet osv, vid vuxen ålder sorg glädje bli dumpad jag allt mellan himmel och jord, men jag ska berätta att jag önska jag kunde gråta mer än vad jag gör för jag lider av migrän och gråter jag så blir jag sjuk dagen efter. Jag va inte så stor när jag upptäckte baksidan av gråt, men alla tycks tro att det är bra och befriande att gråta ja initialt kanske men för mig ett rent helvete efteråt...
http://www.aftonbladet.se/wendela/article5642756.ab

Ja, denna dag har så gott som bara skenat iväg, startade toppen som mitt förra inlägg visade..


Sedan tog jag med mig Frans som vanligt på en lång lång skogs promenad det va så härlig luft på förmiddagen, men sen kom ett litet bakslag fick liksom lite skall värk och våra planer hade också ändrats till att jag skulle ha åkt till Jerry och Sabina istället för att hon skulle ha åkt hit.


Men allt sluta med att jag stannade hemma orka inte köra bil med solen i ögonen...


Ska inte klaga har haft det helt ok trots allt. Och i kväll så ringde Petra i från England så det blev bubbelprat i 1 1/2 timme och vips så va huvudvärken som bortblåst,helt otroligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails