lördag 16 juni 2012

Försöker lära mig att älska den ?!

För några dagar sedan skrev jag och berättade att jag hade fått ett nytt fläktsystem hemma hos mig.
Jag fick inte "bara" en ny fläkt utan även en stor låda på min ena vägg i vardagsrummet som ett käckt tillbehör.
Som man nu faktiskt inte kan ha till någon nytta alls , annat än att vara Glad åt att jag  fått bättre luft att andas, och det är ju inte fyskam.
Så nu måste jag träna mig i att älska detta monument för en sund innemiljö.
Kanske ska måla den svarta nydelen som väller ut ifrån den tidigare plana väggen med griffelfärg så jag kan använda den som "kladdtavelvägg" inköpslistan skulle kunna få plats där och annat matnyttigt och onödigheter så klart :)
Tål att ta sig en funderare på.

4 kommentarer:

  1. Ja, syre är ju ganska viktigt... ;-)
    Men ändå tråkigt med onödiga lådor på väggarna. :-P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ur trist :))
      Alltså inte med syre ;)
      Kram

      Radera
  2. Hej tjejen
    Jag hade klart gjort som du tänker
    Måla den Griffel färg e ju inte dumt.
    Hm...Såg ditt förra inlägg
    Precis så ser mitt ut åxå, efter en stund ser jag inte det som är till vänster om mig. Jag har aldrig sökt för det, men har haft det sen jag gick i 7an. Får det garanterat när jag sovit dåligt. Jag tar en treo direkt när jag ser flimmret. Då försvinner det Men sen har jag lite molande huvudvärk efter. Ha ett rör treo i väskan Så slipper du köra hem. Hoppas det hjälper dig med
    Önskar en härlig vecka
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm funderar och funderar på vad det ska bli av lådan.
      Sömnen har nog en stor betydelse har även upptäckt att vad jag stoppar i mig spelar också en roll i detta.
      Tack för ditt tips
      kramis

      Radera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails