onsdag 6 juni 2012

Extra möbel ?!

Så är det vardag i morgon igen.
Kryper nog i säng tidigt för jag har hantverkare hemma.
Dom Byter ut fläktsystemet.
Så det jag vill göra i lugn och ro får ske före klockan 8 .
Skönt att få en ny fläkt i köket men tillbehören till denna nya modell tar inte bara den gamla platsen över spisen och in i vägg/taket Nopp.
 Se, en del av vardagsrummets bästa vägg har fått dela med sig av denna gigantiska låda som inrymmer två tjocka rör som kommer upp från golvet och ut i taket ?!.
kaos råder och i morgon kommer dom att fortsätta jobbet som beräknas ta ända till midsommar.
Från klockan 8 på morgonen har dom tillträde till sena eftermiddagen om dom inte jobbar över, som också har blivit något man fått erfara titt som tätt.
Sitter just nu i vardagsrummet och undrar över vad jag ska göra åt väggen eller hur den kommer att få se ut när detta är klart. Hur ska man  inreda med denna "extra möbel" Som nog är det fulaste jag sett, man får nästan magknip .
Jag  kommer nog på en lösning, hoppas jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails