torsdag 30 april 2009

Veckan som gått!


Ops!
Så va de torsdag, hela vecka har snart passerat i ett huj.
Lite snabbt vad som hänt under dessa dagar jag ej har hunnit skriva i måndags hjälpte jag Natalie att handla och köra saker till hennes nya lägenhet den är så fin hoppas att hon kommer trivas,senare kom Jerry och Sabina och hämta Tindra.
Tvättade min lilla "Scorty" gjorde på tisdagen i OKs gör det självhall,kul. Jag med alla gubbar som böt till sommar hjul!!!!!
Så kom dom åter Jerry och Sabina och vi var ner på Ett Glas och åt en bit mat faktiskt blev det årets premiär att sitta ute på förkvällen med en god middag , så skönt.
Sedan gick vi till Norrtäljes ny öppnade hotell som ligger nere vi Norrtälje båten, tog oss något att dricka slog ner våra rumpor ute på hotellets brygga som ligger längs med sidan, njöt i kvälls solen, kan bara säga att stället är värt ett besök, kollade dock inte menyn så jag vet inte vad som serveras.
I går Onsdag hade jag tvättstugan något jag bara gillar när det är klart haha
Åkte senare på dagen till Täby och tittade lite på kläder inhandlade ett par sååå snygga byxor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails