lördag 25 april 2009

Njuta av solen och värmen!


I går så blev det ju en super härlig dag, värmen sköljde igenom kropp och själ, nu kommer snart sommaren wow...

Marika bjöd över mig på middag, vi åt rostas med rostade potatisar och grönsaker härligt gott.

Det tråkiga va att hon har åkt på öroninflammation inte så kul så med penicillin i kroppen laddade hon för en ny arbetsdag, jag lider med henne....

Men det goda humöret fanns på plats så under middagen så pratade vi som vanligt om sex och samlevnad ha ha och den fantastiska våren.

Gick hem tidigt satt mig vid datorn och började jobba med lite bilder, men kom inte i säng så tidigt för det kl 01 la jag ihop kroppen och sov med fönstret öppet så all pollen bara svepte in över mig så nu är jag lite täppt i näsan men den svala vinden kändes så underbar och man sover bättre med ett svalt sovrum.

Ska nu njuta av en fika på balkongen i solens sken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails