torsdag 23 april 2009

Åkte bort!


-Nu, har ni nog saknat och undrat var jag har tagit vägen??????

I söndags hade jag total ledsnat faktiskt, jag packade bilen och åkte till min mamma i Nyköping och i samma veva hälsade jag på min mormor...

Vi hade så kul, skönt att träffas efter att inte ha setts på ett tag, det är en bit att åka och som jag tidigare har berättat så vad ju inte min gamle MB så mycket att hurra för när man skulle resa utanför kommunen ha ha.

Jag kände att jag behövde ny inspiration och lusten att skapa skulle väckas till liv och det har den gjort!!!!

Sitter nu full med idéer och lust.

Nu ska jag bara packa upp min väska och sedan göra mig ordning för att lite senare gå på tjej middag.

Men jag åter kommer och så klart ska jag berätta mera om vad jag gjort under min resa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails