måndag 13 april 2009

Lång helg!!!


-Ja. så nu är det sista dagen på den långa långa helgen vi har haft med ett kanon väder.

Det känns så skönt, man har liksom laddat batterierna.

Det har varit en lugn helg för min del utan vare sig familj eller släkt.

Första gången tror jag i hela mitt liv, men jag har umgåtts med några goda vänner i stället så det känns helt ok...

I går träffade jag Marika vi sågs först över en fika i solens sken på min balkong, sedan gick hon hem och bakade muffins jag packade in hundarna i bilen svängde över till henne tog med oss en termos kaffe och muffins sen bar det av till skogen, fast vi satt i mitten av en stor åker så hundarna kunde fara runt oss medans vi satt och molade i oss morötter och muffins som sköljdes ner med kaffe solade våra grå face snackade om sex eller rättare sagt avsaknad av detta haha

Hundarna for runt oss och nästan små skrattade lyckligt i de varma vindarna och hade ju inte en susning över vad vi pratade om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails