tisdag 7 april 2009

Måndags tur!

Roslagen runt!!! Nä inte riktigt men vi åkte Vi skulle åka ut en sväng med hundarna men det slutade med Furusund , Penning by slott, Linneladan, och fikade gjorde vi också, så just denna dag så hade jag inte min kamera med mig eftersom denna resa blev lite spontan och skulle från början bara vara en prommis med hundarna, men oj va roligt vi hade, här får ni ett ax plock av dagen i solens sken och vi med den och turen va på vår sida, Petra hade sin kamera med sig i väskan efter sin resa till England förra helgen...haha.
Spikee och Petra laddade med kaffe och muffins i bilen
Här flirtar Frans med mig, så uppspelt efter som vi ska ut i skogen (tror han ja)
Efter som det va folk där vi hade tänkt gå , så beslöt vi att åka vidare en sväng så det bar av mot Åkersberga, vi tittade på varandra???? Men vart ska vi??? Mot furusund!!-Ja, va kul det va så länge sedan och varmt och skönt va de ju redan aaaa.
Framme!!!!
Hundarna fick komma ut 2min haha, vilken långis...

Vi va tvungna att gå till korvkiosken och handla lite,nämen oj, där stod en bekant till oss bägge kul, det slutade med att vi blev bjudna på korv och fika, vilken underbar dag.

-F..n, du Frans ska det va så här jävla trist hela dagen??????Dom äter korv och springer runt och skrattar och har så j..a kul .

Här sitter vi och väntar och väntar och väntar, solen kommer hinna gå ner innan jag får skita...
Medans står matte och solar!!!!
Nu ska hon börja också?????
ah meeen! lite roliga är vi ju.

Petrar kollar upp i det blå

Inne i Linneladan kollade vi på påskbords duknings tävlingen som är där varje år, själv va jag där redan som liten med min familj, så det har liksom blivit en vana att åka ut och njuta av de vackra sakerna dom har där, man får lite inspiration, här sitter Petra vid det gröna bordet haha
Och orange/ljusbrunt som jag är så valde jag att sitta här... -Nej, jag vet inte va dom hade för tema vid detta bord???? Det rådde en viss förvirring haha
Penningbyslott, måste röra lite på oss
Petra myser till det i....
Kramas ska man göra....


Det är roligare att ha någon framför bilden än bara ett Slott?!?!?! Om ni nu undrar, så kom dogsen ut på en långprommis efter vårat lilla äventyr...

1 kommentar:

  1. Fina bilder, såg att du tagit en bild vid färjvaktstugan (min arbetsplats)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails