söndag 5 april 2009

Kvällsfika!


Söndagen har nu snart lidit mot sitt slut...

Och jag med den hmmm.

Har just gjort en fruktsallad med en stor balja te.

Ska krypa upp i soffan och lägga mig och kolla en söndags rulle, summera helgen och hoppas på att nästa vecka ska bjuda på något trevligt och gärna med ett litet äventyr i aaaa.

Marika var hit en sväng tidigare och tittade till mig haha skröplig som jag nu har varit, hon tog med sig Frans på en lång promenad, sedan tog jag bilen och hämtade upp dom vid vår stora ICA affär, hon skulle in och handla lite fika bröd och i dessa dagar så kan man ju inte binda sina små älsklingar utanför uti fall någon stjärna tar med sig hunden...Skulle nog inte överleva något sådant...

Så jag masade mig iväg och utanför affären satt dom två och väntade på mig.

Marika sprang in och vi väntade i bilen, jag hade redan för berätt med kaffe så det va bara att åka fort hem och svulla lite på gott fikaböd.

Nu ska jag fortsätta svulla på min fruktsallad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails