tisdag 7 april 2009

Blåsippan!


I dag så kom Jerry och Sabina på besök från Stockholm, vi möttes upp hemma hos Petra och drack en kopp kaffe på hennes balkong riktigt skönt väder trots att det va lite mulet och små kallt på förmiddagen.

Jerry skulle låna en resväska för sin och Sabinas stundande utlands resa.

Efter detta så åkte vi hem hit till mig en sväng och drack mera kaffe!!!! För att sedan åter ge oss iväg ut och då för att titta på en ny bil åt dom.

Sen bar det av till Joachim och Jenny för att där ta en kopp kaffe till ojojoj nu börjar det bli mycket fika, han visade upp sitt garage också, där står det både en HD och ett trumset som jag bara måste prova , men det lät inte som det gör för andra duktiga trummisar haha nä någon trummis blir jag nog inte...

Innan alla fika pauser jag har varit på i dag så var Frans och jag ut på en liten skogs sväng och se va jag hittade små blåsippor, ja menar bara, dom är ju faktiskt bland det läckraste på våren aaaaa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails