torsdag 16 april 2009

Så mycket kärlek!


Dessa rader skrev min ena son på sin status på Facebook igår...

Jag blev så glad och rörd nästan till tårar.

Bland det vackraste jag har läst.

Det känns så underbart att få bli bekräftat av sina barn, utan att man ens anar det och det bara dyker upp en tanke av ord eller handling från dom, då känns det att något måste man ha gjort rätt under alla dessa år som man har fått dom till låns.

Jag älskar dom så mycket och önskar att dom kommer att bli lyckliga och friska i sina framtida liv.

Tack Freddie jag älskar dig







mum has the strengths that no one will ever know.she will handle trouble and carry heavy burdens.....she hold happiness,love and opinions.... she smiles when feels like screaming.she sings when she feels like crying. cries when she's happy and laughs when she's afraid......... her love is unconditional! there's only one thing wrong with her, she sometimes forgets what she is worth...... {Shilpa Vekaria}

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails