tisdag 15 november 2011

Otroligt !


Jag kan inte annat än att ge dessa två blommor ett hurra vad ni är bra rop idag .
För 6 månader sedan köpte jag två små oansenliga plantor och nu i dag har penseén 27 blommor plus knoppar och vill inte ge upp för i år. Helt otroligt tycker jag, som aldrig har varit en fan av penseér den lilla söta vita är en favvo också en tapper sådan.
Nu när jag vinter fixar på balkong och altan, så vet jag inte vad jag ska göra med med dom här?. Kanske ska jag se hur länge dom orkar kämpa mot kylan som nu har börjat rulla in.
Annars så skiner solen för fullt och jag önskar er alla en härlig dag

Från mig en som går loss på små subtila detaljer. Androiden fick ställa upp med bilderna i dag

3 kommentarer:

  1. oj va dålig jag har vart på att läsa & kommentera din blogg men den är alltid lika bra ;)

    kram å puss

    natalie

    SvaraRadera
  2. Min lobelia och mina pelargoner blommar också för fullt på balkongen! Helt fantastiskt i mitten av november... och det är bara att njuta! :)

    SvaraRadera
  3. Natalie:
    Tack söta du och välkmmen tbx ;) kramis

    Pia: Visst är det häftigt att få ha plantorna i fullblom ända in i mitten på november :) mmm underbart. kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails