söndag 6 november 2011

November är här !

Så är den nu här...
November månaden som jag inte känner mig helt bekväm med.
Min Android får här illustrera dagens promenad den 6 november, lite färg finns kvar men gråväder är det.

Flyttar detta inlägg från min "Bilddagbok", den bloggen finns inte mer f.r.o.m NYSS. Den fyller inte den funktion som den var tänkt som, nu mera. Den fick bara "hänga " kvar efter mitt lilla uppehåll från denna blogg.
Har funderat mycket på vad jag ev skulle kunna använda den till. Tex den svartabloggen där det bara står elände och tråkigheter och allt negativt som kommer i ens väg. '
Fast då vill jag nog inte ha den i mitt namn, -nä, ett alias får det bli då.
Ej heller på blogspot utan något annat ställe för här ser man ju att det är min blogg ändå . Eller en dikt samling kanske.
Det tål att tänka på, låter sidan vara kvar under tiden jag dricker kaffe och mumsar på en ostkaka.
Kram på er alla så länge.

11 kommentarer:

  1. http://www.blogger.com/profile/09891936415264859574

    Pia sa...

    Vilken vacker bild Nettan!
    November är lite tung, men det bästa med den månaden för mig är att då föddes min dotter! :)

    Kram i gråvädret!

    SvaraRadera
  2. Hej Pia !
    Tack för din kommentar, jag flyttade den hit istället :)

    Tur att du har din dotters födelsedag denna månad.
    Då är den lite mysig för dig trots gråvädermånad.

    varm kram

    SvaraRadera
  3. Härlig höstbild!!
    Ska du flytta bloggen?

    kram

    SvaraRadera
  4. Hej Anna !
    Tackar
    Nej inte den här bloggen, den blir kvar :)
    kram

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar höstbild. Själv tillhör jag den skaran som verkligen älskar hösten.

    SvaraRadera
  6. Hej Husfrun !
    Roligt att du tittade in här hos mig.
    Hösten är ljuvlig tycker jag med , men har svårt för andra delan av november när den grånyansen tar över.

    kram

    SvaraRadera
  7. SÅÅÅ UNDERBART VACKER bild att jag nästan får rysningar men så är jag ju galet förälskad i hösten också
    Ha det gott kära du
    kram
    Emma

    SvaraRadera
  8. Tack Emma!
    Önskar dig en härlig kväll
    kram

    SvaraRadera
  9. Underbart fin bild! Annras håller jag med dig om att november är en rätt trist månad... Lite varken eller på något sätt.

    Varm kram på dig!

    SvaraRadera
  10. En liten uppmuntran till dig finns hos mig - kika in! Kram och ha en fin tisdag!

    SvaraRadera
  11. Tack Joanna !
    "Lite varken" är en bra defination av den andra hälften av november :)
    Tack igen för award.
    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails