tisdag 13 juli 2010

Snigelfart!



Vilken sommar!!!
Jag bara älskar detta väder.

Vilken värmebölja vi har fått i år. Efter det gångna året så har jag lovat dyrt och heligt att inte gnälla om det kommer dagar som är så varma att man inte orkar existera, sååå jag ska bara njuta detta utan ett pip av solsting eller pustar.
Sedan jag kom hem i söndagskväll har jag inte gjort så mycket nytta annat än bara varit, allt går i snigelfart.. Men igår kväll va jag med en godvän på tårtkalas, men det är nästan det enda jag har gjort. Skulle så gärna vilja dela med mig av vad jag har gjort, men just nu orkar jag inte annat än älska vädret och dricka lemonad hela dagarna.
Bilderna och allt jag egentligen har lust med att få ordning på ligger i kameran och mitt minne, vid min nästan ouppackade väska med en hög smutstvätt från den gångna veckan i Sörmland, jaaa du läste rätt mitt huvud ligger också kvar vid väskan ?! hmmm, det känns så just nu iallafall.
En skvätt regn skulle sitta fint nu , liksom rensa upp luften och kroppen och själen.. Men vi här i Roslagen verkar få vänta på regnet ett par dagar till.
Så till dess så sniglar jag mig fram ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails