torsdag 22 juli 2010

Nattpyssel !


Efter nattens Pimpning av bloggsi , så har jag sovit länge idag.. Skönt ? ja, men det känns som att jag har tappat bort hela förmiddagen, idag blir det att städa och dona inför helgen och endast en sväng med Frans kommer att ske utanför denna dörr, Det börjar bli mycket dammråttor och sånt trams runt mina ben ?!.. Skulle vilja plocka blåbär men tror att dom har torkat bort , skulle vilja få ordning på alla bilder och visa er allt skoj jag har gjort dom senaste tvåveckorna, det är så mycket jag skulle vilja göra.. Men jag tror jag packar picnick korgen nu och åker och badar istället !!!!! Städ kan väl vänta och min berättelse om det jag har gjort under de senaste veckorna kan jag väl spara tills en regnig dag istället ?! Njut denna varma dag goa läsare, tills vi hörs igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails