måndag 31 oktober 2011

Plötsligt händer det !

Jag tar det med ro, kaffe .

Över nio miljoner kronor delades ut på Stora torget i Norrtälje

Det var många glädjetårar på Stora torget i Norrtälje i dag på eftermiddag vid två-tiden. Postkodlotteriets tv-team var på plats.
Totalt delade de ut över nio miljoner kronor.

Hundratals personer stod och väntade tålmodigt på lottdragningens start. Den vinnande postkoden 761 42 innebar att 174 vinnare blivit kallade.
Vinsten: 9 440 000 kronor och en bil.
www.norrteljetidningen.se

GRATTIS ! Min postkod vann, har jag någon lott ? Nä, det har jag inte.
Men vad glad jag är för deras skull, så häftigt. Nu lär jag inte köpa några lotter heller, för vad är oddsen att det händer igen ?!

4 kommentarer:

  1. Nej, vad är oddsen Nettan?!
    Skönt, då kan vi spara de pengarna och lägga på något annat istället! :)

    Men roligt såklart för dem som vann!!

    Kram denna soliga måndag!

    SvaraRadera
  2. Så får det bli Pia :)
    Önskar dig en skön dag i det vackra vädret.
    kram

    SvaraRadera
  3. Jättekul för alla som vann! Vi har faktiskt en lott och för ett par år sedan drogs ett postnummer i Onsala där vi bor och då vann vi minsann! Hurra! Men öh, det blev en hundring! ;)

    Tack för att du sprider så mycket värme, glädje och kärlek både här och hos mig!

    Hoppas du får en riktigt fin dag! varm kram!

    SvaraRadera
  4. Joanna: Japp så är det , när man väl vinner nått.
    Men en hundring var ju rätt bra utdelning ;) Hoppas att du köpte dig något riktigt fint :).
    Tackar ödmjukast för det du skriver på den sista delen i kommentars fältet, det värmer och gör mig så glad.
    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails