fredag 2 september 2011

Saknar redan !

Saknar honom redan fast det nu är bara 9 timmar sedan vi skildes åt i Stockholm. - Knasigt va?
Men nu är det hans tur att åka på "kollo".
Hem till Taxtjejen Alice, två veckor i Nyköping. Inte för att han kommer att ha tråkigt, för det tror jag absolut inte. -Nä, det är nog bara jag som lider lite just nu. jag menar blott, vi har hängt ihop så tajt, dag ut och dag in i 8 år, plus att han alltid får följa med på så gott som allt jag ska göra .
Med undantag för utlandsresor, då får han åka till någon i familjen på "kollo" som vi kallar hundarnas semester trip för.Det känns lite tokigt att sitta här och äta middag utan att få denna bedjande "skitjobbiga" blick ( Glöm inte mig matte ?! ) som fullständigt kan få mig ursinnigt sur när jag är hungrig.
Lugnt och skönt kanske ni tycker att det borde vara?, men nej nej så himla trist . Han är klart en underhållande och superhärlig och bästa träningskompis blåbärsmuffinsälskande vän man kan ha. Men nu får jag skärpa till mig och glädjas åt att han får lite ledigt ifrån mig i två veckor, medans jag har annat för mig och han har klart det bättre och roligare hemma hos min mamma då.

1 kommentar:

  1. Ja, nu har han landat på sitt" Kollo". Här blir det inga blåbärsmuffins!!!!!
    Men Frans vet,,,att när han kommer hem BLIR DET.
    När vi fikar intar hundarna varsin stol vid fikabordet och efter 5 min. lägger de sig på stolen, för det blev bara FROLIK.
    Skogen ligger nära och där kan man sträcka ut. Jippey. Solen lyser och vi skall snart på prom.Kram matte ,från Frans och hans Kollofans

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails