söndag 19 juli 2009

Söndagsgalen!


Starten på söndags förmiddagen har varit skön och slapp, men när jag sedan slog ner rumpan vid min dator för att kopiera bilder från min kamera som innehöll några hundra....

Så kändes det som jag hade kopierat redan ett gäng så jag tog med mig kameran ut på balkongen med en kopp fika och började radera när jag hade tagit bort 150 st stannade nästan mitt hjärta?!?!

F...n jag har inte kopierat dessa i datorn Nej nej nej det är inte sant!!!!!! Jag har just definitivt raderat bort 150 fantastiska bilder på bla mina barn under mysiga och roliga stunder...

Jag är just nu så galet arg , ledsen, irriterat nästan hysteriskt nära att kasta kameran i väggen (men det gör jag inte).

Hur kan man va så in i helvete klumpig....

Men detta beror nog på att jag har med Sabina haft en super kul vecka i målandets tecken efter att vi ätit frukost ha vi gått långprommisar med hundarna med lite picnic sedan tillbaka hem för att måla måla måla till sena natten har inte kommit i säng före 3 någon natt..

Så jag är lite trött i kropp och själ, kan man skylla på det???
(Målat i Akryl ,tavla 40 x 40)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails