torsdag 9 juli 2009

Regn hela dagen!


I dag ska jag måla och fixa med alla bilder som jag har plåtat under juni månad ujuj, faktiskt helt ok med skit väder idag, tittade just på CNN live och dom varnade t.o.m för regnet och blåsten som vi ska få här idag..

Nu har även min bostad börjat härjat Mot mig att den är så dammig och rörig det ligger damm tussar på golvet som bokstavligen anfaller mig och morrar åt mig när jag kommer hem,haha dom liksom upplyser om att hallå ta hand om oss det har blivit ett öde hem som ingen vill hänga i, solen och värmen har abonnerat all min tid...

Jag har haft ett par dagar med Petra som har kommit hem från sitt nya hem i England hon ska vara i Sverige några veckor och träffa sin släkt och vänner hon kommer även att packa ihop sitt hem för gott..

Jag är så glad för hennes skull, jobb och kärlek är nu på topp så grattis mitt hjärta jag ska försöka komma över till hösten och se hur du har det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails