tisdag 28 juli 2009

Kavalkad över lite som hänt under Juli!

En snabb lätt resumé över juli månad. Sabina och jag avslutade målar veckan med en resa över till Åland, bara över dagen...Så skönt, men här visar hon rumpan för färje passagerarna haha.. Lite blåsigt va det men vi satt och solade i lä hela resan mmmm.

Nicklas och Frida kom över en sväng och vi åkte till Högmarsö dock inte med egen båt?! nej, det blev egen bil och bilfärja men det va en underbar skön kväll, alla bord ute va upptagna så vi fick sitta inne men det va helt ok.
Frida laddar med en stor öl innan förätten


Nicklas, jerry och Sabina och jag åkte hem till familjen Hugo en sväng, han har blivit så stor 1 månad nu...




Sitter tryckt på pappa Joachims arm mamma Jenny och sabina kollar att det går rätt till när busiga farbröderna är på besök




Här får Hugo farbröderna att skratta (brukar det inte va tvärs om?)





Sabina och jag bara målar och målar och målar vecka ut och vecka in...


Jerry kom hem efter en krog sväng med gamla vänner från Norrtälje Sabina och jag målade, Jerry blev lite sugen på att själv få göra en tavla så titta, helt otroligt så gjorde han en egen, jag ruttnade på att vänta att han skulle bli klar så jag gick i säng vid halv 5 på morgonen Sabina lade sig på köks golvet och slumrade lite men Jerry va som besatt av sin till synes nya hobby haha....


Här fixar jerry och Joachim Hugos nya bil?! Nicklas och Jerry tyckte att han hade blivit så stor nu så han borde få en plast bil att köra omkring på?!?!


Lite träning i mellan åt behövs även under den varma och soliga perioden så det utövade vi i Waxholm även då soligt och jätte varmt..Jag förstår inte att ni klagat över regn här hos oss har det inte kommit så många droppar i Juli, så till nästa år tänk på var ni firar er semester på solsidan mao Roslagen....


simmat har vi hunnit med också


Ut några svängar på sjön...


Glada och förväntas fulla


Freddie Chillaxa!





Bad tjejer Lovisa och Sara kollade efter grund näää dom drack vin och solade

Mera förväntans fulla Jesse Bella och Emma
Detta ve ett ax plock över saker jag inte har hunnit blogga om efter som det varit så varmt och skönt, men lite har jag redan skrivit om tidigare denna månad..
Men en del har jag trots allt hoppat över för som jag berättade för en vecka sedan , var att jag satt på balkongen och raderade 150 bilder från juli månad, har inte kommit över det än...















2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. aaa helt underbar, hoppas att den inte är slut än vi måste ju göra mera skoj grejor visst...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails