onsdag 15 juli 2009

Acryl Tavlor!


I Söndags kom Sabina och Jerry på kvällen vi åt en sen middag, men dom skulle stanna här i ett par dagar så vi kunde ta det lugnt hela kvällen.

Måndagen startade därimot i en helt fantastisk dag trots vädrets lilla spratt Sabina och jag tog en promenad sedan åkte vi och inhandlade mera färg och pannåer Vi skulle måla tavlor så det slog gnistor om oss?!?!.

Jerry hade pyssel dag med bilen sin, så han åkte runt med ett par kamrater och donade och fixade...
Inte nog med det så ordnade han en ny cd till min bil och installera den med hjälp av sin godevän, och jag har saknat musik så det är inte klokt...

Jag blev jätte glad.

I allafall så har Sabina och jag i två dagar och nätter suttit med färg upp över öronen och målat och målat.

Här ser ni ett par av mina målningar som är i Acryl...

3 kommentarer:

  1. britt o börje lindberg23 juli 2009 kl. 08:28

    vilka härliga tavlor...underbara tycker vi.
    fortsätt att måla. lycka till.
    säger britt o börje

    SvaraRadera
  2. Jättefina tavlor! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails