fredag 23 mars 2012

Jag tackade ja .


Det hade varit så roligt att kunna gå i kväll på releasfest för Madonnas nya album, njuta lite puls, dryck, fingerfood och överraskningar
Bara dress code är ju så spännande och roligt, Materiel Girl el Girl Gone Wild-look.
Men natten som varit bjöd mig på en ögonmigrän så jag får vackert stanna hemma, känner mig lite för trött i dag.
Hoppas att jag däremot är piggelin för morgondagens konsert på Berns
Som då har Leon Russell där. Det vill jag inte heller missa.
Nu har jag dock varit ut på en skogspromenad med Ellinor och hennes chihuahua"huliganer" , Frans och Tindra var också med, vi hittade årets första blåsippa, det var stort.
Samtidigt som vi travade runt njöt solvärmen och planerade bort kvällens event som jag hade erbjudit henne att få ta del av, men planerade fram för morgondagens på Berns istället . Som jag verkligen hoppas gårilås.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails