fredag 10 februari 2012

Till varmare breddgrader .

Färgstarka underbaraste paret, bilden är från pridefestivalen


Freddie min son med flickvän Isabelle, sitter just nu på ett plan mot Indien närmare bestämt Goa. Min andra son Nicklas hinner inte mer än landa efter en månad i Thailand så åker dessa två.
Jag skulle gärna vilja komma iväg till varmare breddgrader ett par veckor också.
Nu sitter jag här, har återigen "hundkollo" för mammas Tax Alice och hennes väninnans pudeltjej Flisan, för dom är "bara " borta i en månad, dom åkte till Teneriffa i tisdags.
Det känns som jag tillhör den lilla-skaran som stannar här i Sverige denna vinter.
Nu ska jag ta med lite fika , in med alla hundarna i bilen ( har även min son Jerry´s hund Tindra här)för en tur mot nya äventyr i mitt vinterland.
Tro nu inte att jag missunnar mina nära och kära värmen, -Näää, men lite avis kan man väl få vara.

2 kommentarer:

  1. Min mamma har också en hund som heter Alice! Men hon är en bichon frisé!

    Klart att man får vara lite avis! Det är faktiskt mer naturligt att vara det än tvärtom. Nu är vi väldigt trötta på kylan här... ;)

    Varm kram kommer till dig i alla fall och vilken tur att de har dig som fixar med allt!

    SvaraRadera
  2. Ja nu väntar vi på en tidig vår.
    Roligt att din mamma också har en tik som heter Alice.
    Ja jag tror att dom uppskattar hjälpen.
    Varm kram fina du.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails