söndag 5 februari 2012

Söndagspromenad !

Med liv och lust och fyra hundar som trasslade runt mina ben, med kameran på axeln skulle jag bege mig ut och ta lite bilder i dag. Efter några dygn med hård kyla och en massa snöfall, så kände jag mig så inspirerad och full av idéer.
Första testbilden här, håll till godo, för sedan dog batteriet. Så var det med den fotosafarin runt vår lilla stad. Finns det något mer irriterande? Det blev några fula haranger om hur ini......huvudet man får vara osv.
Så jag packade ihop mina saker och in med hundarna i bilen åkte vidare till i OK -macken inhandlade en kaffe och muffins istället. Åkte sedan upp till Nordrona och rastade hundarna.
Så deras lycka blev gjord. -Ja, min också för det var ganska skönt ute när man var ordentligt på klädd.
I morgon är batteriet laddat igen och snön lär ju ligga kvar, eller hur.

3 kommentarer:

  1. Ibland har man sån otur :(
    Själv glömde jag minneskortet hemma när vi åkte på semestern sist, märkte de i planet när jag skull knäppa kort på molnen, blev o köpa nytt när vi landade, typiskt!!
    Ha en bra dag o lycka till med fotandet idag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så typiskt.

    Svärfar skulle filma en älg på 10 meters håll en gång. Batteriet dooooooooooooog. Ha ha ha! :-D

    SvaraRadera
  3. Visst är detta lite typiskt och retsamt ;)
    Kram söta ni

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails