måndag 23 januari 2012

Snö snö snö !


Så är den nu här, snön...
I går bara föll den och med rimfrost skapades ett vinterlandskap över oss.
Men jag är glad att den tog tid på sig att komma denna vinter.
Haft nattgäster i helgen inga mindre än Mamma och hennes man Börje. Dom var i Norrtälje för att gratta en nära väninna på hennes födelsedag.
Idag fyller min underbara tvillingar år Jerry och Nicklas. När dom kom till världen var dom yttepytte små för dom fick komma ut två månader för tidigt, inte för att dom själva ville komma ut -nä, dom kom ut med hjälp av ett kejsarsnitt för jag hade Nicklas tryckandes mot min njure som liksom stasa den så det blev som njurstensanfall . Så av "humanitära" själ fick dom tas ut . Fast dom var lika stora som enkelbörd och vägde sina modiga knappa 2 kg .

2 kommentarer:

  1. Det blir ju väldigt vackert med snö. Synd att det är så kallt bara... ;-)

    SvaraRadera
  2. Håller med där.
    Men jag tycker att det räcker med ett tunt täcke, som gärna får smälta undan fort.
    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails