torsdag 16 juni 2011

Från en mamma !

När du var riktigt liten kunde jag blåsa och kyssa bort det onda och lindra det med sårsalva.

Det mina kyssar inte hjälpte mot kunde oftast lagas med lim och tejp, nål och tråd, snöre gummisnodd eller häftklammer.

Jag blev riktigt skicklig på att fixa nya ögon på dockor och nallar, bilarna blev som "nya" efter våldsamma turer i sandlådan.

Men nu kan jag inte längre laga eller läka med en kram.

Alla vuxenbekymmer rår jag inte på.

Allt jag kan göra är att finnas till hands

-när du behöver mig

3 kommentarer:

  1. Och det är stort och vackert att kunna vara där när det behövs.

    SvaraRadera
  2. oj vilket inlägg, den kändes verkligen <3 pusss

    SvaraRadera
  3. Underbara ord!
    Det är precis så det är..
    att finnas till av kärlek.

    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails