onsdag 13 oktober 2010

Paris!

Efter en helt underbar helg i Paris med 26 gr värme och sol.
Kom det över mig...Saknar min blogg alltså den här gamla bloggen som jag har stängt igen för en månad sedan för att öppna en bildderdagbok istället. Saknar att skriva, det dyker upp små tankar och funderingar hela tiden som jag så gärna vill forma min fingrar runt tangentknapparna och skriva ner.. Kan man bryta detta avslut jag gjorde??? och komma tillbaka som "guben" ilådan och säga att jag är så full av "småskit" som jag bara måste få berätta om inte bara i bild utan även i text?... Hmmmmm, ska nog suga på det under dagens lopp, med lite tur så återkommer mina kåserier om ditt och datt fortare än man ananar.

1 kommentar:

  1. Såklart man får komma tillbaka! :)
    Du behöver ju inte skriva så ofta om Du inte känner för det.
    Jag har också tänkt stänga ner min blogg flera ggr, men känner att jag nog vill ha en liten dörr på glänt i alla fall... så det blir lite mera sällan istället, men möjligheten finns att få uttrycka sina små tankar och livshändelser ändå.

    Varm kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails